2013. november 12., kedd

~Kritikák~

Sziasztok! Érkeztem most kettő kritikával. Chatben, lehet rendelni bármit amit szeretnétek, tőlem és a többiektől is.


Kinézet:

Fejléc: Már meg ne haragudj, de ez borzalmas! Túl zsúfolt, nincs benne semmi szép. Értem én hogy ez nem egy fanfiction, de attól még lehetne benne valami szép. A 'Sweet Fashion' feliraton kívül semmi más nem tetszik.
10/ 4


Sablon, Háttér: A sablon jó, a hátteret lecserélném valami hozzá illőbbre!
2x10/ 10

Modulok:  A 'Chat'-et és a 'Blogarchívum'-ot kicserélném, de többi jó!
10/8

Történet:

Alapsztori: Mivel ez nem egy Fanfiction így erre nem tudok semmit írni.
10/ -

Fogalmazás:  Szépen fogalmazol!
10/ 10


Összpontszám: 60/ - 10, így 50/ 32
Sok Sikert a továbbiakhoz is!





Kinézet:

Fejléc: Túl sok benne a kék, de nekem még is tetszik. Látom hogy nem te csináltad így nincs több hozzá fűzni valóm!
10/ 10


Sablon, Háttér: Minden passzol, nagyon tetszik.
2x10/20

Modulok:  Nem tudok belekötni semmibe sem.
10/ 10

Történet:

Alapsztori: Kezdeném a Prológusnál; Szerintem az nem tekinthető annak, inkább én 'Ismertetőnek' írnám, amit a helyedbe oldalra ki tettem volna egy kép kíséretében. Aztán a történet; Az egész történet egy átlagos, pontosabban az első részből ki nézve. A lány és a fiú legjobb barátok, de a lány szereti a fiút de ő nem érez iránta semmit és a többi. UNALMAS! Ahogy a történetet tovább olvastam, egyre unottabban néztem. Bocs hogy ezt kell mondanom, de a történeted teljesen átlagos.
10/ 4

Fogalmazás:  Már az elején találtam benne kisebb-nagyobb hibákat amiket kijavítanák. 
Pl. : "Semmit, és ez a legnagyobb baj, kiskorunk óta ismerjük egymást, minden hozzá köthető, együtt tettük meg az első lépéseket, együtt tanultunk megbiciklizni, együtt sírtunk az első borulásunkon, együtt mentünk először iskolába és próbáltunk beilleszkedni, rengeteg emlék köthető hozzá, őt nem tudnám csak úgy, kedvből kitörölni az emlékezetemből." 
Túl hosszú egy mondat! Rövidebbre lehet venni.
Javítva:  "Semmit, és ez a legnagyobb baj. Kiskorunk óta ismerjük egymást, minden hozzá köthető: együtt tettük meg az első lépéseket, együtt tanultunk megbiciklizni, együtt sírtunk az első borulásunkon, együtt mentünk először iskolába és próbáltunk beilleszkedni. Rengeteg emlék köthető hozzá, őt nem tudnám csak úgy, kedvből kitörölni az emlékezetemből." 
És az egy mondatból máris van három mondat! Szóval ezekre figyelj!
10/ 5


Összpontszám: 60/ 49
Sok Sikert a továbbiakhoz is!
És ne haragudj...

xx Vanda LY.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése