2013. november 14., csütörtök

~Kritika~


http://silverintezet-akorrejtelye.blogspot.hu

Kinézet:
Először is a fejléccel kezdeném. Szerintem tökéletes! Ezalatt azt értem, hogy egy ilyen a témájú bloghoz, mert ha egy másik blog fejléceként üzelmelne elmeháborodottnak gondolnám az írót, aki ilyet rak ki, de most ez tökéletesen passzol! Nem változtatnék rajta semmit! (10/10*)
A háttér is abszolút illik az összképhez! Sejtelmes hatást ébreszt! (10/10)
A modulsávba sem tudok belekötni, minden van, aminek lennie kell, és tökéletesen elhelyezve, az elrendezésen sem változtatnék. (10/10)

átlag: 10/10


Történet:
Egyet kijelenthetek, ez egy "beteg"-történet, ilyennel még életemben nem találkoztam, szerencsére! Imádom az ilyen egyedi sztorikat, azt gondolom, hogy az ehhez hasonlóknak milliószor több értelmük van, mint a fanfictionöknek, de természetesen nem szólom le azokat sem félre ne értsen senki! Én is írok egy egyedibb blogot és sajnos sokkal kevesebb olvasója van, mint egy sablonos fan fikciónak. (Persze attól, hogy a történet sablon, az írója fogalmazhat jól!) De remélem idővel majd helyre billen az olvasottsági-index.

A megfogalmazás teljesen rendben van, remekül írsz, nem találtam benne hibákat, igaz nem is kerestem, mert maga a történet már megfogott. Teljesen bele tudtam élni magam. Nagyon várom a folytatást, biztosan figyelemmel kísérem majd a további eseményeket! :)

10/10*

összpontszám:20/20

Gratulálok! Csak így tovább, nagyon ügyes vagy!

 xx Bellboo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése