2013. november 11., hétfő

~Kritika~

Veszélyek Városa


Kinézet:

Ez a piros-szürke összeállítás nem rossz, de szerintem jobban nézne ki piros-feketében. De ez az én véleményem. A chat színe nagyon elüt az egész blogtól, mármint a színe. Olyan semmilyen színe van. Szerintem rakd át vörösre, olyanra, mint a blogod színe, az a vörös-vörös. Remélem érted mire gondolok, ha nem szólj. A tizenkettes karikás kép túl nagy, belóg a szöveghez, legalább is a szürke háttérbe. A chat-ről még annyit, hogy a nevében van egy smiley, és úgy hogy csak annál az egy modulnál van ilyen „jel” rontja az összképet. Vagy mindenhez rakj ilyet, vagy sehova. Ami a kurzor mintáját illeti…hát, az valami borzalmas. Már bocs, de nekem egyáltalán nem tetszik, lehet, hogy neked igen, meg egy csomó embernek igen, de én a chat-et és a kurzort utálom. Ez meg az én gondom. Amire még figyelj, hogy a fejezetek oldalnál ott van, hogy szereplők, de ha rámész, akkor nem ad ki semmit. Onnan azt tüntesd el, mert nincs értelme, főleg hogy egy külön oldalban ott van. Annak sincs sok értelme, hogy van egy fejezetek oldalad, és egy blogarchívum  modulod, az egyiket töröld ki. És az utolsó dolog még, a díjak oldalnál az „1.Díjam!” felirattal csinálj valamit, hogy úgy kitűnjön a sima szövegtől. Például nagyítsd meg, vagy húzd alá, vagy a színét változtasd meg, vagy valami.

10/7,5

Történet:

Na szóval először is, a történet kritika írással bajban vagyok. Még soha nem írtam kritikát, de a kinézetről azért oldalakat is tudnék írni. Viszont a történetről… na arról nem sokat. Mindegy próba, szerencse. J Elolvastam az első 3 fejezetet és a 20.-at. A pozitívum, hogy ez nem 1D-s történet. (Bocsi, de azzal már torkig vagyok, nincsen velük semmi bajom, csak minden második történetben benne van az 1D.) A vámpíros sztori nem rossz, de sablonos. Abból is van egy csomó. Nem bántásból. Nem olyan hosszúak a történetek, mégis a harmadik fejezetben már bevallották a két srácnak, hogy vámpírok, és mind viszonozzák a szerelmet. A történet túl gyorsan halad. A szereplőkről alig tudunk valamit. Úgy összességében nem rossz a történet, nem azt mondom, hogy ez a best, de nem a legrosszabb. Olvasni fogom a blogod és sok sikert a továbbiakban!

10/7



Ui.: Ne sértődj meg légy szíves. Semmit nem sértésként írtam, csak én így gondolom, de ahány ember annyi féle ízlés. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése