2013. november 15., péntek

~Kritika~

Dirty Life
Kinézet:
*köhög* picit furcsa... a kurzor ötletes, az nagyon tetszett! DE a háttér és a fejléc szerintem nem passzol magához a történethez. "Piszkos élet" az rendben. Minden sötét meg dögös... de a leírásban az van, hogy egy hippi korszakát élő színésznőről szól... A kinézetnek passzolnia kell magához a történethez, vagy az olvasóknak ezzel egy édes kis csalódást fogsz okozni.
A háttér zavaró. Azt szeretnéd, hogy azt figyeljék, vagy magát a sztorit? Egy tipp: változtasd meg! Legyen lágy és dögös, ne rikító, ami irritálja a szemet. Vagy ha már egy hippiről szól, akkor színes.
A fejlécnél is ugyanaz, mint az össz-kinézetnél... most egy hippiről szól, vagy egy rockerről?

10/6

Történet:
Érdekes. Elkezdi az ember és nem tudja abbahagyni. De meg kell említenem ismét a "hippi korszak"-os részt. Nem tudtam eldönteni, hogy melyik stílust hordozza a csaj, de hogy nem hippi az egyszer biztos. Ha tényleg egy hippiről szeretnél írni, nézz utána a neten, hogy milyen is igazából az a stílus, vagy nézd meg a "Hair"-t illetve a "Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról"-t. Vagy csak írd át a főszereplő stílusát. Legyen rocker vagy punk, esetleg punk-rock...
Valójában úgy érzetem ezt az egész történetet, mintha azt írnád le, hogy mi a piszkos kis vágyad pár híres/nem híres emberrel. Mintha... ebben élted volna ki a szexuális vágyaidat. Mellé még olyan "Így jártam anyátokkal" beütése is volt. "Így ismerkedtem meg anyátokkal -jelen esetben Harry Styles-el -, de előtte elmesélem 8 évadon keresztül, hogy kikkel volt nemi életem." De most nem?
De hogy ne csak negatív véleményem legyen, egy kis pozitív: lényegében jó, hibát keveset találtam benne, jól fogalmazol, az olvasó mintha ott ülne és szemtanúja lenne ennek az egész sztorinak.

10/7

Összesen: 20/13

~Yui-chan~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése