2013. november 11., hétfő

~Kritikák~

Hey! ma már harmadjára köszönök, de na ...
Szóval most egy újabb kritikával érkeztem. Ma többet már remélhetőleg nem fogok hozni:)


Kinézet:

Fejléc: Tetszik! Jól néz ki, bár azért van benne egy - két kisebb hiba ami nem túl feltűnő, de nekem azért feltűnt 10perc fixírozás után: Bal alsó sarok, Harold feje. Arra figyelni kellett volna hogy ne lógjon bele az a véres valami. A két főszereplőnél a kivágás nem a legszebb, mert Lucy fejénél észre vettem hogy nem tökéletes a kivágás, amire érdemes lenne kicsit jobban figyelni. De összevéve; a fejléc kinézete nagyon hívogató!
10/ 8

Sablon, Háttér: Úgy jó ahogy van.
2x10/ 20

Modulok: A modulokon javítanék, így jobb lenne:
1) Vérző seb kezdete
2) Zombik száma
3) Túlélők
4) Blogarchívum (a helyedbe betennék egyet)
5) Chat
6) Veszély
7) Ha könyv formájában jelenne meg. (a KÖNYV-ről lefelejtetted a V betűt!)
8) Versenyek
9) Cserék
10) Magamról
10/ 8

Történet: 

Alapsztori: Kifejezetten tetszik, van benne izgalom, félelmetes és egyáltalán nem sablonos.
10/10

Fogalmazás: Tetszik ahogy fogalmazol, de azért egy - két helyes írási hibát találtam benne. Kicsit figyelj azokra jobban!
10/ 10


Azt hiszem ezzel kaptál egy új feliratkozott!:)

Összpontszám: 60/ 56
Sok Sikert a továbbiakhoz is!



Kinézet:

Fejléc: Egyszerű, és talán pont ez fogott meg benne annyira, de azért a főszereplő lányt még is rá tettem volna a fejlécre. Bár a címet a bal felső sarokba más betűtípussal írnám, és nem pont oda de ettől függetlenül szép munka.
10/ 9

Sablon, Háttér: Más sablont, és hátteret választanák nekem egyáltalán nem tetszik egyik sem.
2x10/ 10

Modulok:  Szerintem fölöslegesen van ott az 'Üzenet', 'Online' és 'Zenelejátszó' modul, ha nincs is ott semmi. Én leszedném! Aztán az oldalakat vagy fentebb helyezném, vagy pedig felülre a fejléc alá raknám. Illetve a 'Blogarchívum'-ot is fentebb tenném, a Chat fölé és a Chatet átlátszóra tenném, mert az úgy mindenhez menne!
10/ 7

Történet:

Alapsztori: Mivel még csak egy poszt van kint, így azt nyugodtan végig futottam. Az hogy felsoroltad mit csinál a csaj már alapból nem jött be valamiért.Túl gyorsan haladsz a történésekkel, kicsit vissza foghattad volna magad, és így hosszabbra sikeredett volna.
10/ 7

Fogalmazás: Jól fogalmazol, azzal nincs semmi bajom!
10/10


Összpontszám: 60/ 43
Sok Sikert a továbbiakhoz is!

xx Vanda LY.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése