2013. november 11., hétfő

~Kritika~ Tomilson family


Kinézet:

Fejléc:
Szerintem ez egy remekül sikerült fejléc, bár nem igazán vagyok jártas a design világában, de az én tetszésemet elnyerte és abszolút megfogott. Ennek ellenére van amit változtatnék rajta. Például túl világosnak tartom és igazából csak Louis hangsúlyos(persze nyilván ő a lényeg), de a többi képet is ki lehetne egy kicsit jobban emelni, mert kisé üresnek hat. Ezenkívül a cím lehetne nagyobb és a "written by" rész pedig kisebb. A lényeg, hogy tetszetős és esetleg csak apró változtatásokat igényel. (10/9)

Háttér:
Szerintem jó, mivel egy egybefüggő kép és nem mozaik, továbbá passzol a fejléchez is. A szürke szín egyébként valamelyest misztikusságot sugall, ami mindenképpen érdeklődés felkeltő. Szóval hiába egyhangúnak tűnik, mégis többet érhetsz el vele, mint pl. valami rikitóan pink színárnyalattal. 
(10/8)

A modulsávon alakítanék, az oldalakat felülre raknám inkább, de a mostani helyén sem rossz. Szerintem minden meg van, aminek egy blogon kint kell lennie. Az én sorrendem ez lenne: "Prológus"(ezt nem értem, mert a prológus az egyenlő a bevezetéssel, szóval inkább add ennek a modulnak "A blogról" nevet), "Chat", "Blogarchívum" utána "Feliratkozók", és a "Tudni valók", plusz a többi rész.
(10/7)

átlag: 10/8

Történet:
Mivel még csak a bevezető rész van fent, ezért csak ebből "ítélkezhetek".Tetszik, hogy nem egy átlagos fanfiction, a történet eddig a múltról szólt, de szerintem remek. A megfogalmazásod nagyon rendben van! Helyesírási hibát és szóismétlést is keresnem kellett, hogy találjak, azaz ha néha becsúszik egy, akkor az sem feltűnő. Esetleg ha nagyon beleakarok kötni, akkor néha figyelhetnél jobban a szóhasználatra! 
10/9* (azért nem 10, hogy ösztönözzelek!) 

összpontszám: 20/17* 

u.i.: A feliratkozóid számában is látszik, hogy nagy sikered lesz vele, szóval csak így tovább! Remélem, hogy semmivel sem bántottalak meg, csak igazat próbáltam írni. A tanácsokat csak akkor fogadd meg, ha szeretnéd. Ne feledd semmi sem kényszer! A legjobb ha neked tetszik, mert az már fél-, ha az olvasóidnak is, akkor az már teljes siker!


 ~BellBoo xx

1 megjegyzés:

  1. Óhh köszönöm! Tényleg boldog vagyok, hogy ennyi mindenkinek tetszik, nem úgy mint az előző blogom. Én se hittem volna, hogy ennyien iratkoznak fel a bevezető rész után

    VálaszTörlés