2013. november 10., vasárnap

~Kritika~


Kinézet:

Legelőször, amikor megláttam, egy Milka tehén jutott eszembe. Ne haragudj, de ez a sok lila annyira vibráló, hogy egyszerűen elvonta a figyelmem. Folyamatosan azt vettem észre, hogy olvasok, és a szemem a háttér felé húz.
A háttér olyan, mintha színezett pezsgő lenne. Lila pezsgő? Ez így elég morbid, azt hiszem.
A sablon teljesen jó választás, a „Simlpe” sablonban sok lehetőség van, és én nahyon szurkolok, hogy jól aknázd ki a jövőben.
A menüsort – ha jól láttam, az – feljebb tenném, így a sorrend nekem: Menü – Történet – Feliratkozók – Chat – Bloglovin – Oldalmegjelenítések – Cserék – Keep calm kép. A blogarchívumnak nem látom értelmét, miután van egy fejezetek menüpont.
A trailernek egy külön menüpontot szentelnék, ahogy a szereplőknek is. Az első sorok után, és ahogy folyamatosan léptek be a képbe a szereplők, a trailerben való szereplésükről nem is beszélve, folyamatosan úgy éreztem, le vagyok maradva, hogy nem tudom, kiről van szó. Oké, akik eddig szerepeltek, ők már leestek, de nem azonnal. Lehet, sőt biztos, hogy ez az én rigolyám, de szeretem látni, ki kicsoda.
Fejléc. Valahogy nem… Csak tovább fokozza a lilát, amitől már terminátorszem rángásom van, és olyan összedobott hatást kelt. Holott szerintem rengeteget foglalkozhattál vele. Nem mondom, hogy én profi vagyok, de mindenképpen segítséget kérnék, ha valami nem tökéletes. A cím túl kicsi rajta, elveszik. A szereplők kivágásával alapvetően nem volt gondom, de hogy a bal oldali lány miért ilyen nagy a többiekhez képest, az rejtély. Sejtem, hogy a középső lány, Nina Dobrev személyesíti meg Ashley-t, innentől, ha ő a főhős, szerintem neki kellene nagyobbnak lennie, a többiek meg suttognak a háttérben.
Ha már szerkesztés, a Keep Calm-os kép miért ferde? Alapvetően tetszene, ha nem lenne ferde.

10/5


Történet:

A vámpír szónál kicsit elkeseredtem, bevallom. Annyi vámpír van már a világon, hogy lassan a Marsra szorítanak minket.
És azzal, hogy ezt nem sieted el, iszonyatosan nagy örömet szereztél nekem! Egy kicsit még hadd lézengjünk a valóságban, a mi világunkban. Nem kell ide boszorkány, vámpír, meg anyámkínja.
Persze, én értem, hogy erről fog szólni, bár még csak a trailerben ejtettél nekünk morzsákat, ahogy én értelmeztem, ez egy klasszikus vámpír-ember szerelmi történet lesz, kicsi pikantériával. Szeretem a nem túlbonyolított, nem hatszázezer szálas történeteket, ahol nem kell egyszerre százhúsz felé figyelnem. Azt hiszem, ez a történet pontosan ilyen lesz, és ez határozottan tetszik.
Aki nekem nem szimpatikus: alapvetően Daviden kívül senki. David aranyos, és egy igazi srác, aki törődik másokkal, és fiatal, és törtet. Ott a főhős barátnője, Anne. Egyáltalán nem szimpatikus. Nem lenne vele bajom, mert semmi gond a „megmondom a véleményem” emberekkel, de ő valahogy nem tudja eladni magát nekem. Nem az a bajom, hogy flörtölt, vagy, hogy gyakorlatilag leordította Ashley-t azzal, hogy irigy rá… Csak egyszerűen taszít.
Ashley… Szegénykém nagyon nincs toppon. Én értem, hogy a családja kisemmizi, hogy nincsenek barátai, de attól még nem kéne úgy viselkednie azzal a kevéssel, ami van, mintha totál nem érdekelné. Nem is nem érdekli… Inkább nem akar vele foglalkozni. El van a kis szerencsétlen világában, és köszöni, ennyi elég. Ez nem így működik, bár remélem, csak azért ilyen, mert a vámpírok az utóbbi időben csak a lelki roncsokra harapnak.
Szóval zusammen, a történet ígéretes, a fogalmazásod külön tetszett, bár helyenként túl részletes, így lett egy napból 2 fejezet. Nem muszáj mindent az ember szájába rágni. A nélkül is tetszeni fog neki, mert jól írsz! Helyesírási hibád is csak néhány betűkimaradás volt, azt hiszem talán nyelvtanilag nagyon nem is tudok belekötni.

10/7

Összesen: 20/12

További sok sikert! Én szurkolok! ;-)
xx, Amelia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése