2013. november 12., kedd

~Kritika

Coffe Blogmagazin


Kinézet:

Nekem nagyon tetszik. Nagyon háklis vagyok a kinézet dolgokra, de szerintem állat.
Mindig annak a híve vagyok, hogy a kevesebb néha több. Ezt pontosan sikerült összhangba hoznod.
A fejléc egy mozgalmas, eseménydús kép. Minden van rajta, ami szerintem hűen tükrözi, hogy miről is pötyögsz a blogban. Mégsem lett zsúfolt. Nekem. Ez persze szubjektív dolog, de számomra pont elbír minden képet. Vannak, amik halványabbak, szinte beleolvadnak a történésekbe, és ettől nincs az az érzésem, hogy húsz literes vödörrel akarsz mindent a nyakamba zúdítani. Tetszenek a színek, a kis halvány róka, és a betűtípus is. Egyszóval a fejléc pipa.
A háttérben sincs különösebb kivetnivalóm, mert egyszínűvel maximum akkor lehet mellélőni, ha egy lila háttérhez piros blogot választasz. Az egyetlen mégis az lenne, hogy az én szememnek kellemesebb lenne valami kis minta. Nem ótvar, színkavalkádos, meghatározó, hanem valami kis egyszerű, szürkés, halvány. Kicsit szolid, de mutatós.  Bár igaz, ami igaz, lehet, hogy elütne a fejléctől, ami nagyon mozgalmas. De egy próbát megér.
A menü betűtípusával annyi a bajom, hogy mivel nincs a készletében hosszú ékezet, ezeket automatikusan Times New Roman-be jeleníti meg, így kicsit elüt. Ezt megváltoztatnám.
Az oldalsáv sorrendjébe feljebb tenném a feliratkozókat, hogy rögtön tudja az ember, hogy mi a dolga. Ahogy a chatet is feljebb pakolnám kicsit. A képek nagyon tetszenek az oldalsávban, talán az elérhetőségeket abba a menübe tenném, ahol a blog funkciójáról beszélsz, mert akkor mindjárt ott fel is tudják venni veled a kapcsolatot. Ettől kicsit impresszum jellege lesz, így komolyabbnak, céltudatosabbnak hat.
Egy szó, mint ezer: nagyon tetszik minden, csak ilyen apróságokba kötöttem bele, hogy „csakazértis”.
És az, hogy egy magazin mindennel, remek ötlet, én biztosan el fogom olvasni!

10/9

Összesen: 10/9

További sok sikert! Én szurkolok! ;-)

xx, Amelia

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és igyekszem kijavítani a hibákat :)

    VálaszTörlés