2013. november 16., szombat

~Kritika~

Sziasztok!
Rég írtam már ide, de most egy Kritikával érkeztem, amit egyik szerkesztő társam kért tőlem.


Kinézet:

Fejléc:  Nekem tetszik. Bár észre vettem egy ki hibát, hogy Niall képe előrébb van, de azért szép. 
10/ 9

Sablon, Háttér: Én a helyedbe egy másik sablonra váltanák, és a Háttér sem szép. 
2x10/ 6

Modulok:  Én a helyedbe a másik oldalra tenném az egészet, és az 'Összes oldalmegjelenítés'-t tenném legfelülre. Ezeken a kis apró dolgokon kívül jó minden.
10/ 8

Történet: 

Alapsztori:  Megnéztem a Trailer-t, ami nekem nem keltette fel a figyelmem. Aztán a  Prológust olvastma el:  nagyon rövid, csak annyit lehet megtudni belőle hogy a főszereplő lányt veri a 
barátja és ennyi. Kicsit többet írtam volna le a lányról. 
Aztán a részeket olvasgatva rájöttem arra hogy túl rövidek és sok benne a párbeszéd. Nem írod le azt hosszabban hogy ki mit érez. 10/ 5

Fogalmazás:  Szépen fogalmazol, csak kicsi hibákat követsz el, amiket szinte fel sem tűnnek. 
10/ 10


Összpontszám: 60/ 38 
Sok Sikert a továbbiakhoz is!

xx Vanda LY.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése