2013. november 24., vasárnap

~Kritika~

Sophie Taylor világa

Kinézet:
Nem értem ,hogy a fejlécen szereplő lány feje miért van félig le vágva?!Amúgy szép és igényes csak a lány zavar egy picit..
Nem értem miért van ennyi oldalfül , csinálj külön blogokat a különböző történeteidnek .Tudom,több munkát igényel,de az olvasó nem keveredik bele a blogodba! Tapasztaltból írom ,mert önmagába tetszik amit írsz csak folyton össze keveredtem.
A hátteret változtasd picit halvány barnás átlátszóra vagy halvány szürkére sokkal jobban passzolna a fejlécedhez!
A karakterek képeit egy méreterűre formáznám.Válasz más betűtípust vannak sokkal a blogodhoz állók is ,ne félj változtatni!

10/5

Történet:
Helyesírási hibád nincs ,szó ismétlésbe néha ütköztem ,de azok még elmennek.Amit írsz az nagyon jó tetszik ,csak ahogy fen is le írtam a történeteidet próbáld külön blogba írni!A történethez nem tudok különösen mit írni ,mert izgalmas,esemény dús,érdek feszítő!

10/10

Összesen:20/15

További sikeres írást!
   xxMydream

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése