2013. november 10., vasárnap

~Kritika~

Sziasztok! Egy másik Kritikával érkeztem. Holnap majd újdonsággal fogok érkezni; vagyis Hátterekkel és PNG képekkel amit chatben már lehet is rendelni.


Kinézet:

Fejléc: Imádom! Szerintem nagyon jó lett, egyszerűen vonzza az olvasókat!
10/10


Sablon, Háttér: Egyikbe sem tudok bele kötni, úgy ahogy van tökéletes.
2x10/ 20

Modulok: Én a helyedben a Blog trailert kicsit fentebb raknám, illetve az 'Akik most itt járnak' modult is kicsit fentebb helyezném a helyedbe.
10/ 9


Történet: 

Alapsztori: Én előtte és most is olvasom a blogot. Nagyon jó és egyedi történet pattant ki a fejedből, amit jól meg is valósítottál. Nem tudok sokat írni róla, nekem nagyon tetszik az hogy pont Eleanor-ról írsz!

10/10

Fogalmazás: A fogalmazással szintén nincs semmi baj. Nem találtam benne helyesírási hibát, és mindenre ami fontos figyelsz. Remélem folytatod tovább a történetet, és nem az olvasókért hanem azért írod tovább mert élvezed az írást!
10/ 10

Összpontszám: 60/ 59

Sok Sikert a továbbiakhoz is!

xx Vanda LY.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése