2013. november 15., péntek

~Kritika~

Joker másik arca

Kinézet:

A fejlécen  nagyon jó lenne csak össze van lapítva .A háttér egyáltalán nem passzol a fejléchez ezért a blogról az olvasók gyorsan menekülnek!Bal oldalt a képek lehetnének egyformák.Ahogy néztem a blogot márciusban kezdted és alig van feliratozod illetve látogatod ajánlom ,hogy hirdesd pl.: facebookon blog csoportokban ..
A sok színe egy helyen szokatlan barna,zöld,kék,sárga,fekete,fehér ..esetleg nem gondolkodtál a rózsaszínen ? XD ( bocsi humor Harold vagyok)
Tanács: Design átalakítás

10/4

Történet:

"Éjszaka volt.Úgy éjfél körül járhatott." Ez a blogod első sorai ,de minek ennyi pont bele ?!
"Az autók néhány része vagy felrobbant vagy kiégett roncsa állt egy fának ütközve vagy valami másnak."
Sok a szó ismétlés és arról nem is beszélve,hogy még csak a Prológusnál járunk..
Az első részben íród le a bemutatkozást azt a bevezetőbe lett volna praktikus ,de ez nem olyan nagy gond inkább azt mond meg érlek a részek miért ilyen rövidek?! Azt tanácsolom ,hogy mindegy mennyi napba telik és tudom nem akarod várakoztatni az olvasóid ami jogos is ,de ők is szívesebben élik magukat bele egy hosszabb sztoriba ,mint egy ilyen rövidke eseménytelen fejezetekbe..
Amire a vége felé tartottam kezdtél egyre jobban írni aztán láttam a trailert és meglepett az utána következő rész ,tudsz te írni csak szeresd azt amiben boldogságot lelsz!
Tanács:szerkeszd át egy picit a részeket és akkor az egész igényes lenne!

10/6

Összesen:20/10

Sajnálom,ha bármi rosszat írtam ,de te kértél kritikát ! Nem szerettem megbántani az embereket csak segíteni akarok! Remélem megfogadod a tanácsokat egyszer még sokra viheted !

További sikeres írást!
  xxMydream

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése