2013. november 19., kedd

~Kritika~




Dark Paradise


Kinézet:
Igazán tetszik. Nagyon eltaláltad. Egyszerű, de nagyszerű.
Egyáltalán nem zavar, hogy a fejlécen sok kép van a lányról, olyan, mintha így lenne egy egész. Gyakorlatilag az is. Sötét, de nem fekete, tökéletesen visszaadja a hangulatot.
A háttér egyszerű, nem vonja el a figyelmet, és a szövetminta megjelenik a fejlécben, így még jobban harmonizálni.
A betűkkel szintén ki vagyok egyezve, minden olvasható, és átlátható.
Az egyetlen kivetnivalóm a chat hiánya, ott remekül tudnád tartani a kapcsolatot az olvasóiddal.

10/10


Történet:
Embere válogatja, engem nem nyűgözött le. Ne érts félre, nem, nem tetszik, egyszerűen csak nem fogott meg.
Őszintén szólva, helyenként nem is értettem. Most akkor Harry letámadta a konyhában? Ez elég durva így azért. A nappaliban a mamáékkal kakaózik a menyasszony, a konyhában meg az unokatestvért tolja? Nekem ez túl elrugaszkodott… És ha az első fejezet a prológus, akkor miért nem lett prológus, és a második fejezet az első? Teljesen logikus lett volna, és nem kellett volna magyarázkodni, hogy mi hogy van. Engem ez is kicsit megzavart, de kevésbé, mint a történet.
Az egyediséget nem vitatom, nem találkoztam még hasonló bloggal, hasonló történettel, bár a lányt már több helyen is láttam ebben a könnyelmű főszereplő szerepben.
De hadd tisztázzam magamban, Harry megerőszakolta? Elég érdekes alapozása egy szerelmi történetnek, én nem hiszem, hogy tudnék olyan embert szeretni, aki bántalmazott.

10/5

Összesen: 20/25

Sok sikert a továbbiakban! Én szurkolok!
xx, Amelia


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése