2014. június 10., kedd

This Is Me!

Greetings from Neverland! Mint minden oldalon, itt is kell lennie egy desing-felelősnek aki az oldal szépségért felel. Hát most ez én lettem, Harry - nem az igazi nevem!Félreértések elkerülése végett, de ezt használom a blogvilágban. - egy tizenéves kamaszként élem a mindennapjaimat, Pest megye egyik kisvárosában. Mint a többi kamaszt nem mondhatnám hogy engem annyira vonz a mai világ amiben élünk. - Úgy is lehet mondani hogy ahova a mai tinédzser világ fajult az Ó!borzasztó - mondhatni hogy egy különc vagyok. Az helyett hogy belevetném magam az éjszakai világba, és a sárgaföldig innám magam, inkább bebújok a vackomba és egy jó könyv kíséretében elrepülök egy másik világba. - Sorozatfüggő vagyok, inkább a természetfeletti, fantasy világában vagyok otthon, így természetes imádom a Vámpírnaplókat(The Vampire Diaries), The Originals-t(A Vámpírnaplók Spin-off sorozata), és a kedvenceim közé sorolhatom a Teen Wolf-Farkasbőrben-t is. - Mint már említettem, imádok olvasni, Az Éhezők Vidala(Örök kedvenc!), A Csillagainkban a Hiba, A Végzet Ereklyéi, A Beavatott és még sorolhatnám a kedvenc könyveimet melyeket már számtalanszor olvastam újra és újra.
Ez lett volna a bemutatkozásom, nem szerettem volna egyből olyan sok dolgot elmondani magamról, csak az alap szituációkat hogy azért ne legyek idegen annak aki majd szeretne tőlem rendelni^^
E, bejegyzés alatt megtekinthetitek pár munkámat melyeket felkérésre készítettem. (Némelyik képen a régi desinges-oldalam vízjele látható!) - És ezen a LINKen megtekinthetitek a netes blogomat, melyet a mai világról írok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése