2014. június 8., vasárnap

 Sziasztok! Meghoztam a rögtönzött interjút a legjobb kezdő blogíró kategória nyertesével, aki azóta már nem is annyira kezdő! :D

Íme tehát az elkészített interjú Bogi. Stylinson-nal! :)
Ha érdekel a blogja, katt!




- Mióta blogolsz? 

- 2013. nyár végén kezdtem az első blogomat.


-Miért kezdtél írni? Van vele konkrét célod?
- Azért kezdtem el írni, mert imádtam kitalálni a saját kis világom, amit itt megvalósíthattam a történetemmel. Konkrét célom nincs vele, természetesen a magam és az olvasóim miatt írok, mert boldoggá tesz.


- Mit tanácsolnál a hozzád hasonló kezdőknek?
- Hát most már nem igazán mondanám magam kezdőknek, de azt, hogy a kinézet nagyon fontos egy blognál, mert ha nincs összeillő fejléced és háttered vagy nincsenek például jól elrendezve a moduljaid, akkor azt fogják hinni a blogod se valami profi írás és látják nem vagy túl rég a blogvilágban ezért, nem írhatsz túl jól. "A könyvet is a borítójáról ítélik meg sokan" , ezért bele se kezdenek az olvasásba.


- Mi a véleményed a saját blogodról? Szerinted jól írsz?
- Hát én szeretem a blogomat, mivel úgy alakítom, ahogy tetszik. Hogy jól írok-e azt nem igazán tudom, de fogalmazni tudok és többen dícsérték már az írásom, sokszor kapok jó kritikákat, bár én nem vagyok vele megelégedve.


- Kaptál már negatív kritikát? Ha igen, hogy érintett?
- Igen, persze, hogy kaptam. Természetesen nem érintett túl jól, de hát ha valami nem jó azt el kell fogadni és kijavítani.


- Mit gondolsz a bloggervilágról? Miért lett ilyen nagy divat az, hogy mindenki ír?
- Én személy szerint imádom. Mindenki kitudja benne fejezni magát, bár nem mindenkinek kellene helyet kapnia benne. Fogalmam sincs miért lett belőle ekkora divat. Az emberek, szeretik leírni amit éreznek, vagy amire vágynak, néhányan csak szeretik hallani ha jók valamiben.


- Vannak más kitalált történeteid is? Gondolkoztál már azon, hogy könyvet írsz?
- Nagyon sok van, de nem kezdhetek minden ötletemnél egy blogba. Természetesen gondoltam már rá. Annyi ötletem van, de még sosem valósítottam ezt meg.


- Tartós a kapcsolatot az olvasóiddal?
- Nincs nagyon, de volt már egy-két olvasó aki megkeresett Facebookon vagy más közösségi oldalon és beszélgettünk, vagy tanácsot kért ami nagyon jól esik.


- Van kedvenc idézeted vagy mottód? Ha igen, akkor mi az?
- Van Idézetem: ˇRáírom egy téglára, hogy szeretlek, aztán arcon baszlak vele, hogy érezd mennyire fáj!" 
Olyan igazi mottóm valójában nincs, de annyit mondok, hogy higgyetek az Unikornisokban!


- Mi a legnagyobb álmod, amelyet feltétlenül meg szeretnél valósítani?
- Nincs ilyenem. Én csak a pillanatnak élek és nem szokásom hosszútávra tervezni.


-Gratulálok még egyszer! Köszönöm az interjút! További sok sikert! Jó blogolást! :) 
-Én köszönöm, de nagyon!!:))) Neked is!:)


xxBellBoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése