2014. június 10., kedd

~Kritika


Ezúttal egy kritikát hoztam! :)

 Fekete Rózsa


Kinézet:

Fejléc: Ehhez nem sok hozzáfűzni valóm van, mert egyszerűen gyönyörű. Az egyetlen problémám, hogy a cím szinte belemosódott a környezetbe, így nem igazán látszik.
(Ezeket a fejléceket te csinálod egyébként? Már láttam a BTR-es blogodnál is, amikor a blogversenyre jelentkezők közt olvastam és az is nagyon szép!)
10/9

Háttér: Passzol a fejléchez és az egész blog hangulatához. Nagyon jól eltaláltad.
10/10

Modulsáv: Nekem a szöveg háttere túl sötét és sajnos alig tudom olvasni, bár lehet csak az én képernyőm gáz, de ez engem nagyon zavar.  Egyébként a piros cím is szúrja a szemem, de lehet azt csak figyelemfelhívásnak szántad. A modulok sorrendje teljesen rendben van.
10/8

Átlag: 10/9

Történet: Bár még csak a prológus van fent, egyszerűen imádom, mert nem sablon és tényleg érdekes a téma és az elképzelés is.
10/10*

Helyesírás:(Nem szokott ilyen rovat lenni, de nem szerettem volna lehúzni vele a sztorit.)
Hibáid: szóismétlések, vesszőhibák(többnyire túl sok, de az "ami", "aki" elé például nem teszel, pedig oda kellene), elütések, nem használsz mindig szóközt.
Vannak más hibák is. Például a "Megszámlálhatatlan ellenségei vannak..." a "Megszámlálhatatlan elensége van..." lenne a helyes.
vagy a "Készenlétbe kell állniuk..." helyett  'Készenlétben kell állniuk..." -ot kellene használnod.

(Egyébként nyugi, nem ennyire pocsék a helyesírásod, mindössze annyi a probléma, hogy csak a prológusról tudok ítélkezni. Ha lenne fent, már öt rész, azokat nyilván nem olvastam volna vissza 4-szer is. Azonban így kénytelen voltam mindent tüzetesen áttekinteni.) :)

Összesen:
20/19*

További sok sikert! Jó blogolást! :)

xxBellBoo

1 megjegyzés: