2014. június 12., csütörtök

Kritika #2 - #summerlove

                                                                            A burok 


Kinézet:  Először is a fejléccel kezdeném. Nem tudom,hogy ezt te csináltad,avagy rendelted,de nekem nagyon tetszik. Titokzatos,kicsit félelmetes és ezzel  engem megfogott. Háttérrel összhangban van. A modulok jól ki vannak találva. Ez az első blog,ahol így el vannak rejtve,és csak akkor jönnek elő ha odahúzom az egerem.
10/10

Történet: Szerintem nem sablonos. Jól ki van találva,és az is tetszik,hogy nem egy barbi babáról szól akinek minden jól megy. (bocsánat,hogy csak ilyen rövidkét írok,de nagyon jó és nem tudok mást hozzá fűzni.)
10/10

Helyesírás: Na hát azért itt már voltak gondok. Elég sok elgépelési hibáid vannak pl.: Bevallom féltem,hogy én is olyan leszel mint ők vagy,hogy megölnek. A vesszőkkel minden rendben van,viszont szerintem ezt úgy akartad volna írni,hogy: Bevallom féltem,hogy én is olyan leszek mint ők vagy,hogy megölnek.
Mint ahogy már említettem,sok ilyennel találkoztam. Azt tanácsolnám,hogy a szabadidődben javítsd ki az ilyen hibákat! Szóismétléssel nem nagyon találkoztam.
10/8

Fogalmazás: Ami azt illeti,elég szépen fogalmazol. Az is tetszik,hogy néha kicsit régiesebb szavakat is használsz mint pl: Nincs is olyan messzi,mint hinné az ember.Hát ide se tudok többet hozzá fűzni nagyon ügyes vagy!
10/10

40/38!
Szép munka csak így tovább!
                                                        #Summerlove

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése