2014. június 11., szerda

Kritika #1- #summerlove

                                                          Crazy friends and crazy love!


Kinézet: Kezdjük először is a fejléccel. Engem nagyon megfogtál vele,mivel szépen ki van dolgozva,nincs telezsúfolva és az írás is passzol hozzá. A háttér tökéletesen passzol. Modulokba nincs semmi kikötésem. Hozzáillenek a blog hangulatához.
10/10

Történet: Ahogy elkezdtem olvasni nem nagyon voltam elragadtatva. Mivel,hogy a történet sablonosnak nézet ki: elmennek Londonba,a szüleik elváltak,apjától kap egy nagy házat...Viszont ahogy olvastam egyre jobb lett. Elkezdtél csavarokat vinni a storyba amitől izgalmassá vált. Ha az elejétől kezdve pontozom akkor
10/9

Helyesírás: Az elején rengetek hibád volt. Elgépelési,helyesírási plusz sok vessző hibák tárultak az orrom elé. Olvastam tovább és ez is javult. Alig ha találkoztam hibával. Én azt tanácsolnám,hogy ha van időd,akkor javítsd ki az elejét! Nem kapod meg a teljes pontszámot amíg ki nem javítod.
10/6

Fogalmazás: Teljesen meg vagyok vele elégedve! Végig olvastam az össze részt és nagyon sokat javultál.  Amit leírsz az átjön. Ha kell akkor szépen részletesen leírsz mindent,ami nagyon tetszik nekem. Bocsánat,de ide csak ennyit tudok írni mivel nagyon elégedett vagyok az írásoddal.
10/10

Összesített Pontszám:40/35
Ügyes vagy csak így tovább! És remélem hogy nem bántottalak meg.
                                                       #sommerlove


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése