2014. július 14., hétfő

Kritka- Bloody Revenge



Katt...

                                           Kinézet:                                         

Fejléc: Nekem nem tetszik. A kivágások nem jók, a képek nem illenek össze, nem harmonizálnak. A fejléc alapszíne ha jól látom piros, és a piroshoz (szerintem) nem illik a fehér. Szerintem használj textúrákat, ne csak PNG-ket. Sokkal jobb lenne, ha csak a baloldali lány lenne rajt, a többi vagy elhalványítva , vagy rajta se lenne.      10/3

Modulok: Dicséretes ,hogy van rövid történet ismertető a blogodon, ma már sajnos kevés blogon található meg az ilyen. Menüt , és a történet ismertetőt ugyan olyan szöveg dobozba raktad, ami jól néz ki egymás alatt, de megint ez a fehér szín... Szerintem egy bordósabb ,sötét pirosas árnyalatúra kéne változtatnod a szövegdoboz színét, ha nem tudod hogy kell szívesen segítek! :)) A modulok közt én nem láttam a chatet, ami jó ha van, mert így könnyebben tudnak írni neked az olvasóid. A menüben megtalálható minden, fejezetek oldalad is van aminek én külön örülök. 10/6

Háttér: Egyeltalán nem illik a blogod kinézetéhez, szerintem cseréld le egy egyszínű fekete ,vagy szürke, esetleg világos szürke, vagy egy bordós árnyalatú háttérre. 10/4

Összehatás: Szerintem a legeslegnagyobb baj a fejléc. Azért, mert ha a fejlécedet nem nézem csak a többit, nagyon jól néz ki. De mivel itt a fejlécet is nézni kell ,ezért olyan amilyennek leírtam (szerintem). Még annyit tennék hozzá ,hogy én személy szerint a Times betűtípust szeretem használni, de ez is jól néz ki a blogodon. 30/13 


                                         Történet:                                          

Fogalmazás: Tetszik a fogalmazásod. Dicséretes, hogy nem használsz egy szót többször egy mondatban, vagy egy bekezdésben. (Nincs szóismétlés. Ezért plusz pont jár:) )  Szépen leírod az egyes részeket, és  nem túlzod el a párbeszédek mennyiségét, de még is van annyi amennyi kell. Tömören fogalmazol, nem hagysz ki egy kis részletet se,ez csodás! 10/10

Helyesírás: Hibákat nem találtam. Mint már előbb említettem szóismétlés se volt a részekben, 'Hogy'-gyal nem kezdtél mondatokat, elgépeléseket sem láttam. Ezeket a jó tulajdonságaidat tartsd meg! :) 10/10

Történet: Bevallom én még életemben nem olvastam ilyen történetet. Teljesen megfogott. Imádom a morbid sztorikat, de ilyen durvát még nem olvastam. Nekem elnyerte a tetszésemet, és ez nagy szó manapság, mert ma már olyan tucat blogokat olvas az ember... Hú ha... Na de ez teljesen más! Csak gratulálni tudok hozzá! 10/10

Összesen:30/30 +1 feliratkozó

................................................................................................................................

Összességében: Nagyon jól fogalmazol, jó a helyesírásod, a sztorid is szuper. Csak a design-t kell megváltoztatnod, és akkor tökéletes lesz a blogod. Gratulálok ehhez a szuper történethez! 
Nálam (csak ,hogy tudd) a 30/30 pont nagy szó, ritkán osztogatok , mondok ilyet egy blogra. Gratula! 


További jó blogolást, és remélem ,hogy nem bántottalak meg! :)











1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm!*--* A designért nem én vagyok a felelős, így azt mosolyogva olvastam.:) Én egyáltalán nem értek hozzá, viszont nekem tetszik, ahogyan az a bizonyos két személy megcsinálta.:) Szóval még egyszer nagyon köszönöm, és örülök, hogy elnyerte a tetszésedet!^^

    VálaszTörlés