2014. július 30., szerda

Kódok+ Fejlécek + Elvihető Fejléclapok

Sziasztok! Láttam ,hogy eddig a blogon nem igen jelentek meg kódok. Gondoltam hozok nektek párat ^^
Az összes kódot a Htlm/Javaspric oldalba kell beilleszteni amit az elrendezés menüpontban találtok (a Bloggerben). Ha valami nem megy nyugodtan szóljatok :)
Forrás: Kawaii Blog Design

A kép elhalványodik ha ráviszed az egeret:

 <style type="text/css">
img{opacity: 1; -moz-opacity: 1; filter: alpha(opacity=100); ; -webkit-transition-duration: .50s}
img:hover{filter: alpha(opacity=60); moz-opacity:.60; opacity:.60;}
</style>



A kép szélei lekerekítettek lesznek:

<style type="text/css"> img{ -moz-border-radius: 20em; 

-webkit-border-radius: 20em;}</style>



Árnyék a képnek:

<style type="text/css">img{

box-shadow: 3px 3px 10px #555;

-webkit-box-shadow: 3px 3px 10px #555;

-moz-box-shadow:  3px 3px 10px #555;}</style>



A kép eltűnik ,ha ráviszed az egeret:

 <style type="text/css">

img{opacity: 1; -moz-opacity: 1; filter: alpha(opacity=100); ; -webkit-transition-duration: .50s}
img:hover{filter: alpha(opacity=0); moz-opacity:.0; opacity:.0;}
</style>


A képnek szaggatott kerete lesz: 

 <style type="text/css">img{border: 1px dashed #555; padding: 4px; background-color: transparent;}</style>


Valamelyik fejlécet el lehet vinni! DE csak akkor ,ha jelzitek ,hogy viszitek.  Ha valamelyiket viszed ,vagy vinni szeretnéd ÍRJ! 





NEM VIHETŐ!

Elvihető Fejlécalapok:
Mind vihető! Az összeset én magam készítettem még régen, csak nem használtam fel. Így most vigye aki akarja! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése