2013. december 6., péntek

Katy Perry - Unconditionally klip és dal kritika

Sziasztok!Megérkeztem az első rovattal.Kizárólag ti szavazhattok, én csupán a választási lehetőségeket adtam meg számotokra.Tehát, dalkritikát kértetek és a választásotok, Katy Perry Uncinditionally című számára esett.Most szeretném leszögezni, egyszer elmondani ,hogy ez kizárólagosan az én véleményem, nem baj ,ha nem értetek egyet velem.Nyugodtan megjegyzésként írjátok le a saját gondolataitokat.Várom őket nagy lelkesedéssel!Nem is húzom tovább a szót, kezdjük!

~~~


Dal/dalszöveg:

Én személy szerint rendkívül szeretem Katy hangját, hangszínét.Olyan simogató és kellemes tud lenni a füleim számára.Ez a dala is nagyon megfogott, de inkább a zene, mint maga szöveg.Párszor meghallgattam egymás után és szerintem megunhatatlan, akárhányszor megtudom hallgatni egymás után, de persze nem akkor, amikor a legboldogabb perceimet élem át, hanem amikor mondjuk kicsit rosszabb az embernek a kedve, nincsen hangulata semmihez.Ajánlom ,hogy fogjátok a fülhallgatóitokat, maximumra tekerjétek fel a hangerőt és adjátok át magatoknak a zenét!Le tudja nyugtatni az embert, elgondolkodtathatja.
A szöveggel sincs annyira semmi baj, de nekem a refrén kicsit unalmas.Meg az a szokásos szöveg, hogy: "Melletted leszek, szeretni foglak, támogatlak, engedj magadhoz közelebb", stb.. Ez annyira nem fogott meg, ilyeneket más dalokban is ugyanúgy lehet hallani.

Értékelés: 10/8

Klip: 

Egyszerűen gyönyörű, letisztult és kifinomult.Szerintem teljesen tükrözi Katy személyiségét, amilyen az ő stílusa is valójában.De valahogy mégis kicsit úgy érzem ,hogy elvan túlozva a klip, nem is tudom miért.Egy ilyen szövegtartalmú dalhoz, nem kéne ennyire "pompás" és "fényűző" videót forgatni.Valahogy nekem ebből inkább az jön le, hogy az alkotók nem is arra koncentrálnak ,hogy a néző megértse a dal mondanivalóját, amiben még a klip is segítene, hanem arra mennek ,hogy minél látványosabb és figyelemfelkeltőbb legyen.


Ezáltal a nézettség is jobban fog menni.
Nekem a lyrics videó valahogy jobban átjött, jobban megfogta a szívemet.Egyáltalán nem azt akarom sugallni vele ,hogy nem tetszik a klip, mert egyáltalán nem így van, lenyűgöző tényleg, de kicsit mehetnének arra a részre is, ami mások érzéseit veszi elő.

Értékelés: 10/8.5

Mindkét videót megnézhetitek itt:


Tehát, mindenkinek várom a saját véleményét kommentben!!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése